2015-02-11

Onsdag den 11e februari. I måndags så myste jag med Julia på kvällen. Kändes bra att starta veckan med massa prat och strunt bara. 
I tisdags, igår, så var jag i skolan och skrev klart sammanfattningen av de fyra artiklarna som jag och Narine ska presentera i morgon. Var skönt att vi fixade det på en förmiddag bara. Sen på eftermiddagen så flängde jag runt med Mikaela, Alex, Truls och Sussi på stan. Det blev mat och sedan lite shopping till Café Campus. 
När jag väl kom hem efter det så fabriksåterställde jag min telefon, för det skulle tydligen hjälpa mot mitt wifi-problem. Så tusan heller att det gjorde. Problemet kvarstod och jag kan nu inte ens aktivera wifi. Bajs. Det är den nya uppdateringen som har gjort min telefon såhär konstig. BLÄ. 
 
Idag så släpptes hemtentan i metodkursen. Så nu sitter jag och krånglar med den. Känns verkligen inte lätt för fem öre. Men det måste göras! Har till söndag på mig, men tänkte försöka vara klar med den till på fredag. Hoppas verkligen att jag blir det. Men det är bara att ha eld i baken och skriva akademiskt ordbajs. Jag lyckas nog få ihop något som är sammanhängande i alla fall! 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0