2015-02-05

Sitter här i soffan med magvärk, rosslig hals och snorig näsa. Känns bra inför resan imon... NOT. Har druckit blåbärssoppa i hopp om att magen lugnar sig samt tagit vitlökskapslar för förkyldningen(tack för tipset Alex!). Hoppas att det blir bättre nu. 
 
Dagen i stort har varit ganska givande ändå. Blev inte lika ratade på vår problematisering idag som vi blev förra gången. Känns skönt! Ska ses i morgon och fortsätta skriva på den, då vi fick lite kommentarer ändå. Men det känns bra i alla fall! 
 
I morgon åker vi även på KM-resa! Ska bli skoj, trots förkyldningen. Får se hur mycket jag blir med senare på kvällen. Har ställt in mig på att hålla mig nykter i alla fall, så får vi se om jag blir kvar på rummet eller följer med ut. Men det löser sig imon! 
 
Nu ska jag bara koppla av resten av kvällen och hoppas på att kroppen vill bli bättre över natten! 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0