2015-02-03

Helgen har varit rolig, men den har varit kaos. I fredags var det fest, och lika så på lördagen. Söndagen var en ren dödsdag. Jag spenderade söndagen på Jeppes soffa med dokumentärer. Himla skönt. 
 
Igår och idag så har jag varit på skolan runt 08:20, tagit bussen 08:04 varje dag. Ska göra det i morgon också, så vi kan få gå hem i vettig tid i morgon. Har kommit ifrån skolan med bussen 17:53 senaste veckan. Det har varit skönt på ett sätt, då vi har suttit i skolan och verkligen försökt få ihop våra uppgifter. Detta gör på sitt vis att vi slipper så mycket hemma-arbete. 
 
Har igår och idag kännt mig krasslig. Känns hemskt att bli sjuk nu. Men jag ska jobba med mycket vatten, té, ingefära, vitlök och c-vitamin. Jag SKA försöka må bättre till helgen, när vi åker på KM-resa. MÅSTE hinna bli bättre. Men jag kan bara hoppas! 
 
Nu ska jag tillbaka till min rymd - med té, filt, artikelläsning och Biggest Loser. Gött! 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0