2015-04-08

Tjolahopp! 
Igår så blev det tidig uppstigning från sängen, då vi reste till Stockholm för intervjuer till uppsatsen! Klev upp 03:50 och åkte buss 05:01. Var framme i Stockholm vid 07:50. Tidig morgon på T-centralen! 
 
Dagen gick bra, och vi var hemma i Gävle igen vid 14:00-isch. Hade hunnit somna till lite på tåget mellan uppsala-gävle, men annars så hade jag inte fått mycket sömn i kroppen.
Däckade i sängen vid 19:30, kollade något avsnitt av HIMYM(How I Met Your Mother) och minns inte mer. Somnade efter ca 2 avsnitt tror jag. 
 
Sov i ca 10h, och kände mig utvilad i morse. Trots lite orolig sömn och att hostan är här(känns som om jag ska hosta ut stämbanden) så sov jag bra. Håller mig levande i alla fall. 
Vi fortsätter idag med uppsatsen och kommer hålla på så nu i några veckor framöver. Får se om det händer något skojsigt på vägen! 
 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0