2015-04-02

Torsdag den 2a april. Skärtorsdagen. 
 
Tar en snabb överblick över helgen nu när jag sitter och skriver också. 
 
Fredag: Jobbade på kårkvällen, Spring Break-tema. Amazing. Vi hade såååååå många extra lampor. Fett coolt. Tog dock aslång till att sätta upp/ta ner allt, men det gick. Gick och la mig 04:40 någon gång på lördagsmorgonen. 
 
Lördag: F.I.A-sittning stod på schemat. Himla fin tillställning som Julia och Mikaela hade lyckats med. Jag grät, skrattade och hade superkul. Vann pris också! Årets Klippa. Helt oförberett. Tog det på sista meningen i nomineringen. 
 
Söndag: Mådde som jag förtjänade. Typ sammanfattar dagen ganska bra. 
 
Måndag: Satt i skolan hela dagen och skrev. Inte så mycket annat roligt som hände. 
 
Tisdag: Satt i skolan hela dagen. Fick reda på ett tentaresultat som jag har väntat på och jag blev GODKÄND! Har haft den tentan släpandes efter mig i drygt 4 år nu så det var himla skönt att klara den.. Gick ner till caféet och firade med en kopp te och en cake-pop. 
 
Onsdag: Hann åka till skolan och vara där i ca 1 h innan jag åkte hem igen. Yrsel, halsont och frossa. Sov mig igenom hela dagen till HIMYM. Låg i sängen med stickad tjocktröja, mjukisbyxor, stickade sockor, filt och täcke och frös ändå, samtidigt som jag hade feber och huvudvärk. Usch säger jag bara. Sussi var en ängel som gick och handlade lite tröstande åt mig. 
 
Idag: Mår bättre idag. Har dock vaknat ca 4 gånger under natten för att spotta slem, men det kan jag leva med. Idag har jag bara ont i halsen i alla fall, ingen feber, frossa eller huvudvärk. Känns skönt. Hoppas att det går över snabbt. Ska försöka skriva lite på uppsatsen idag med, i och med att jag förlorade en hel dag igår. Men jag behövde sova hela dagen igår. Det kändes verkligen. Annars så ska jag hålla mig inomhus idag också. Kanske tar mig ut på en kortare promenad för att få lite luft, men inget ansträngande. Hoppas verkligen på att jag kan åka hem i helgen också. Har dock inte bestämt mig om jag ska åka i morgon kväll eller på lördag morgon. Men det återstår att se. Får känna efter idag och prata med mamma sen när hon har slutat jobbet. Nu ska jag återgå till uppsatsen i alla fall. 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0