Onsdag 19 september 2012

God morgon!
Sitter just nu i skolan och väntar på min kära särbo M som är på väg. Vi ska sitta och plugga lite i biblioteket, och förhoppningsvis få någonting gjort. 
Eftersom övningarna för dagen var inställda p.g.a sjukdom hos läraren så får gruppen lite extra tid att göra uppgifterna, vilket är superskönt då jag har kommit ungefär halvvägs. Men jag har i alla fall hunnit läsa ikapp i civilrätten! Woop woop :) 
Eftermiddagen och kvällen bjuder på först utskottsmöte med Marknadsföring. Sedan blir det att cykla hem och byta om + käka inför basketträningen. Känns så himla skönt att det är folk som vill dra ihop ett damlag här i Gävle. Basketen är något som jag har saknat något så inni norden! Efter träningen ska jag dra hem och göra mig klar för ett besök på BARacken - det är ju spelkväll! Får se om jag spelar något eller om jag bara ska dra dit och vara social och snylta på andras öl eller hur jag gör. Blir inget storparty ikväll. Känner att jag varken har tid, ekonomi eller ork för det just nu. Men social kan man alltid vara! 
 
Min särbo bör dyka upp snart, så jag ska göra mig klar för att dra till bibblan. Hörs och syns! :)
/K. 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0