Lördag 29 september 2012

God kväll!
För mig har dagen bestått av sömn, basket och egentid. Har varit rätt skönt att få bara vara hemma, även fast man är bjuden hit och dit. Var även och kollade när Richard och Ollie spelade hemmamatch idag. Matchen var mot Borlänge, vilket gav ett spännande spel där Gävle Ockelbo tillslut vann. Så himla skönt att få vara tillbaka inom sporten! Som jag har saknat basketen. Har hittat en spelplan borta vid ICA som jag funderar på att ta mig till i morgon förmiddag för att träna lite skott, finter och allmänna saker. Få se hur det blir, men skulle vara skoj! Dock är det alltid roligare att göra såna saker när man är fler, men man får göra det bästa av situationen. 
 
Nu ska jag ta och lägga mig, är fortfarande trött sedan gårdagens festligheter. Har bäddat rent i sängen så det ska bli superskönt att få krypa ner och slappna av lite. 
Ska ta och lyssna på lite bra musik att somna till. Kanske blir ett litet inlägg i morgon också, vi får se. 
Ta det lugnt, ni som är ute på partaj. Ni andra: Sov så gott :) /K. 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0