Måndag 22 oktober 2012

God morgon! 
Var längesen det blev ett inlägg nu. Har haft mycket att göra så det finns inte så mycket fritid just nu. Jag har i princip varit i skolan varje vardag, sen haft möten på eftermiddagarna. Har haft mycket att plugga också så allt tid har gått åt till skolan och möten. Usch. Men men, det är bara att kämpa på. Dags att börja tentaplugg nu, har tentan på onsdag nästa vecka. Bara att kötta på med massa juridik. 
 
I helgen gjorde jag även lite hembesök i Avesta. Var skönt att umgås lite med föräldrarna och min syster. Dömde även basket igår, samt satt i sektariatet. Ganska roligt, men så himla nervös inför sista matchen när jag och N skulle döma själva! Dessutom drog vår "huvuddomare" efter halva sista matchen, så vi hade inget stöd heller. Men det gick bra, fick typ inga klagomål, så det var skönt. Bevisar att man kommer ihåg någonting i alla fall. 
 
Idag kommer jag mest plugga, ha möte, åka på träning och sen plugga lite till. Kommer spendera mycket tid i skolan nu och framför lagboken. Men men, det behövs. Ska nog sitta i princip hela lördagen och hela söndagen också. Inge roligt inplanerat, så det är jag och lagboken hela helgen. 
 
Nä, nu har J kommit så vi ska börja plugga. KÖTTA JURIDIK! 
Hoppas att ni får en bättre måndag än vad jag kommer ha :) Puss! /K.
 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0