Fredag 16 mars 2012

Tjingeling. Idag är det fredag. Skönt. Morgongröten gick i ovanligt bra idag, wiho!
Ska snart dra till skolan för veckans sista föreläsning. Hoppas på att vi får reda på tentaresultaten från Mikroekonomisk Teori. Idag är det sista dagen på OVE-veckan. Synd. Hade mer än gärna haft min OVE lite längre. Men bara börja tagga om för OVE-sittning ikväll. Hoppas jag kommer upp i morgon bara.
Jag jobbade ju på NV igår, det var roligt. Förutom incidenten som hände i slutet av kvällen, men jag anser att vi fick läget under kontroll ganska snabbt. Dock missade jag min chans med att åka till akuten i min OVE. Då hade jag fått kryssa i en ruta på mitt märke "Det här har jag gjort i min OVE". Attans. Lätt att vara efterklok.
Nu ska jag ta mitt pick och pack för att göra mig i ordning till föreläsningen. Bye bye! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0