Torsdag 28 juni 2012

Hallå! Nu var det längesen jag tittade in och uppdaterade här! Ett av skälen är att jag inte har trådlöst internet hemma. Mycket har hänt: jag har börjat jobba, börjat plugga körkort, hälsat på M's nya lägenhet, varit hundvakt m.m.
Just nu befinner jag mig i Gävle, men ska åka hem idag. Kom igår för att packa och dels följa med M till nya lägenheten. Träffade även R en sväng på kvällen med lite prat och promenader! Mysigt :) Nu ska jag ta det lugnt, äta en sallad och kolla på the simpsons.
Mitt rum är nästinpå färdigpackat och nu är det typ bara det sista lilla innan flytten :) SKÖÖÖNT!

Postat av: Joakim Forsberg

Det jobbigaste med att flytta är ju allt upp- och ner packande. Bra jobbat!

2012-08-13 @ 11:37:10
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0