Söndag 15 januari 2012

God kväll mina vänner :)
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, fast ändå har jag det. Jag klev inte upp i tid som jag sa att jag skull göra, men jag har hunnit med att tvätta, skriva klart tentan, plockat ur garderoben och hunnit med en promenad nu på kvällningen. Tentan har varit avskyvärd och jag är såghäääääääär glad att jag är klar. Usch, fy och blä! säger jag bara. Men men, nu dag imorgon och då fortsätter skiten. Bara att ta tag i nästa tenta att plugga till!
Jag ska i alla fall ta och unna mig flera promenader. Det var en bra sträcka på drygt 4,9 km och den var runt gatulampor hela vägen, så ändå helt okej att gå. Ibland är det bara så himla skönt att plugga i hörlurarna och börja gå! Jag älskar hur jag slappnar av och bara lyssnar på texten. Det är som att formatera om hårddisken, rensar bort allt onödigt. Så himla skönt. Jag ska unna mig promenader minst 3 gånger i veckan. Jag tror att jag kan behöva det nu i den stressiga miljön. Dessutom är det riktigt skönt att röra på sig om man har suttit still i skolan och pluggat mellan 08-16 hela veckan. Men men, nu ska jag ta och göra mig i ordning för att sova! Kan behöva all sömn jag kan få :) Pusshej! /K.

Anywho, middagen igår var supertrevlig :) Kul att träffa alla igen. Dock var inte Mathias med, han var tvungen att jobba. Men Mats, Annelie, Micke och Jenny kom i alla fall. Mysigt!


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0