Fredag 24 februari 2012

Hallå! Ursäkta för den dåliga uppdateringen under veckan. Men det är ju som sagt tentavecka och då blir det verkligen inte så mycket tid över för annat.
Igår ville jag släppa plugget för ett tag i alla fall och jag och L gick på hockey. Brynäs mötte HV71 hemma och Högskolan i Gävle bjöd på entrén, så då kändes det värt att gå :) Det var riktigt skog faktiskt och det var längesen jag gick på hockey. Mysigt :)
Idag har det varit tentadagen - dum dum duuuuaaam! Jag tror att mikroekonomin gick hyfsad i alla fall. Klarade jag första delen av tentan så blir jag nog godkänd - hoppas hoppas hoppas!
Jag har suttit mig i skolan igen efter en matpaus hemma, för att skriva hemtentan i marknadsföring. Har just kollat igenom den och jag tror de skämtar?! Hur är det möjligt att de kan göra en omtentamen svårare än huvudtentamen?! Det är ju ett skämt! Blööh, var glada över att inte vara mig just nu. Det blir ju inte bättre av att mitt huvud är helt mosigt efter dessa dagar när jag har pluggat mikro med S, J, J, O och G. BLÄÄÄÄ! Jag vill typ hem och sova nu.. Men jag hoppas att jag kan skriva lite produktivt nu på eftermiddagen så jag kan tjocka mig med chips och dricka till disneyfilmer ikväll! För det ska jag banne mig unna mig själv!
Men nu måste jag väl börja skriva igen. Har bara till 17:00 på mig, då biblioteket stänger. Ha det bra, så hörs vi :) /K.
Trött, tröttare, tröttast!

Postat av: Fredrik

Gillar bilden. Alltid tyckt du vart fin med lugg =)

2012-02-27 @ 19:22:24

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0