Söndag 22 april 2012

God morgon!
Min ursprungliga plan igår var att kliva upp i td idag för att plugga lite på förmiddagen. Men ack så blev det ej! Tror jag dessutom har åkt på en liten förkyldning, så det blir nog inge träna på ett tag :( Ska försöka ta och bli frisk så fort som möjligt. Men bara för att jag är halvt sjuk ska jag inte sluta träna, jag ska försöka gå promenader istället för att springa. Ger inte lika mycket, men det är bättre än ingenting!
Igår var en total slappdag. Hade genrep, och sen bara låg jag hemma i sängen typ. Var till gymmet och cyklade lite(springbanden var upptagna) men sen åkte jag hem och bara satt typ. Haha värt. Var i alla fall iväg till Y senare på kvällen för lite fest. Tänkte dock inte dricka någonting, men blev bjuden på ett glas vin så jag tackade och tog emot!
När jag vaknade imorse mådde jag inte bra, som sagt, så jag tog en sovmorgon till 10. Och jag tror att det behövdes! Känner mig faktiskt utvilad idag. Skönt.
Dagens planer är att dra iväg på konsert och sedan komma hem, plugga och mysa. Ska nog faktiskt unna mig något för att det är söndag, mysigt! Måste verkligen plugga i veckan som kommer nu. Tenta om två veckor, så det är bara att kötta på. Ska ta och skriva ut massa papper till makron. Baah, denna kurs äääter papper!
Nu fick ni en riktig update och jag hoppas att den duger! Återkommer ikväll för att berätta hur konserten gick :) Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0