Måndag 5 september 2011

Haodiii partners! Idag har jag haft seminarium, endast - sköööönt! I alla fall med tanke på att förkyldningen hålller på att slå till rejält. Efter det gick jag och Lotta ner på stan och käkade lunch på Wayne's Coffee och pluggade lite. Men båda hade typ hamnat i paltkoma efter maten, så det blev inte så mycket plugg ^^
När jag gick hem ifrån stan så slog jag på iPoden och spelade Lars Winnerbäck - Elegi i öronen, och muuuuuums vad jag kände att det passade in! Verkligen hela låten passade in i omgivningen. Jag älskar Lasse. Puss på're!
Jag tror verkligen att jag har hamnat i en Lasseperiod igen(inte för att jag klagar!). Skönt att vara tillbaka bara. Nu har jag bytt om och tagit mig en kopp kaffe. Ska väl kolla runt lite här och var och chilla lite innan det blir mera plugg :) Får se hur mycket min sjuka hjärna orkar. Men det känns äntligen som om att jag har hittat in i vardagen.

Funderar även på att åka hem till A-town(Lilla Chicago) i helgen. Jag saknar alla! Men jag kommer definitivt hem den 23-25 september, så de så! :) Kommer någongång på fredag eftermiddag, då jag har föreläsning till 16:00. Men hem kommer jag!

Annars så trivs jag faktiskt bra här i mitt lilla kryp-in i Gävle. Sitter och kollar runt lite på lägenheter, men det är svårt. Allt är ju så dyyyyyyrt!

xoxo /K.

Postat av: Sandra

Heeeeej! jo, allt är bra, själv?<333

förutom det faktum att man är sjuk igen då...

SAKNAR DIG MED!!!! <333

2011-09-05 @ 18:52:01
URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0