Torsdag 6 oktober 2011

Hallåj!
Denna dag har varit vääääldigt seg och trökig. Är det för att det är torsdag?
Nej, men igår ikväll var jag på besök på Nya Vall en stund. Som vanligt: Gavlecon levererar! Jag stannade alltför länge och drack nog en öl för mycket. Det var liiiite jobbigt att komma upp imorse för att gå på föreläsning 09:15. Men jag var där i alla fall!
Under resten av dagen har jag diskuterat tentan lite med grabbsen. Åkte sedan hem, käkade och skulle precis cykla till Willys, så börjar det regna. Men det var inte långvarigt, så jag kunde ta mig dit inom rimlig tid. Väl hemma tog jag en powernap, jag hade sovit på tok för lite under natten. Men under min vakna tid sen har jag kollat på tentan och börjat kika efter teorier i boken. Det kommer nog gå ganska bra ändå(peppar peppar, ta i trä!).
Jag ska strax ta mig iväg på körrep i alla fall. Dock hade jag önskat att det var min gamla kör jag skulle sjunga med. AvestaMusikskolasFlickkör ♥ Men men, det är bättre än ingenting. Dock skulle jag helst vilja ta sånglektioner - och utvecklas! Men det verkar ju inte finnas någon sådan verksamhet i denna stad..!

Morgondagen kommer gå åt till att plugga plugga plugga! Helst skulle jag vilja vara klar imorgon, för det är ju Pubrunda på kvällen. Men jag kommer nog faktiskt satsa på tentan om jag "ligger efter för mycket". Det blir säkert en fetingutgång på lördag istället(Joels idé - för att fira att tentan är över). Jag har satt min personliga deadline 15:00 på lördag så jag hinner slappna av i helgen. Fast egentligen borde jag jobba med externredovisningen. Äääh, vi får se hur jag gör.

Jag funderar även på att byta design på bloggen.. Någon vänlig själ som vill hjälpa mig? (a)

Aja, nu ska jag plocka lite innan jag drar. Ciao! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0