Torsdag 27 oktober 2011

Hallå bloggen!
Förlåt för frånvaron igår, men första hade jag seminarie, sen skulle vi skriva klart rapporten och sen sprang jag hem för att fixa mig inför gårdagens äventyr!
Kom hem till Joel, Robert och Oskar vid 18:00 och då var det bara att sätta igång!! Det var verkligen huur roligt som helst igår :) Synd bara att jag blev så jädrans trött i fötterna på kvällningen. Kvällen kunde ju även slutat lite bättre också. Men jag säger bara: TACK killar för att ni är så underbara och hjälper en kvinna i nöd!

Dagen har spenderats i sängen i princip. Jag mötte Lotta på stan en snabbis för att inse att jag inte kunde vara kvar länge. Drog till donken och köpte mat to go, gick hem och kolla på gossipgirl. Jag har börjat packa för inte allför längesen också, men annars har jag bara legat i sängen. Sköönt faktiskt. Känns som om det blir en tidig kväll för mig ikväll. Mamma och Mats kommer och hämtar mig imorgon runt 10 för att åka hem. Om jag inte är alltför trött skulle jag få köra. Hoppas hoppas hoppas!

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt pyssel. Adjö! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0