Tisdag 11 oktober 2011

Hej hej! Idag har jag varit i skolan 09:00-12:00 och pluggat med Joel och Lotta, sen åkte vi på företagsintervju i Bomhus. Superfint område låg kontoret i. Haha, i alla fall: jag har nu suttit och pluggat/läst i boken sedan 14:30 och nu har jag tagit en matpaus. Men den är slut typ nu. Måste fortsätta plugga. Jag. Vill. Inte. Men det måste ju göras. Tur att jag har jättebra musik som gör att det går liiite lättare.

Fick även förslag på låt jag kan öva på hemma av Mathias. Jag tror att jag fixar tonerna och uttalet - med ska jag verkligen kunna hinna med alla dessa ord? Huvvaligen...  Nu är detta en lite sämre live-verision, men det får ni stå ut med.



Jag hoppas i övrigt att er kväll kommer bli trevligare än vad min kommer! Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0