Söndag 9 oktober 2011

Hallåj! Har inte uppdaterat sådär jättebra under helgen så jag tar väl en snabb summering nu då :)

I fredags satt jag och skrev på tentan hela dagen. Men jag blev faktiskt nästan klar, kändes jätteskönt! Sen på kvällen unnade jag, Joel och Robert oss en liten utgång på Nya Vall och Kåren. Hade superkul, grabbarna är ju helt awesome att umgås med! :) Träffade även Niklas och Sofie på Kåren, och jag fann en ny vän! Mycket trevligt mycket trevligt.

På lördagsmorgonen vaknade jag vid 10 och var huuur seg som helst. Jag hade haft sällskap med min nya vän hela kvällen och det kändes väldigt tungt att kliva upp den tiden när vi hade varit ute/vakna till säkert 04:00. Men men, jag vaknade till, duschade, fixade mig, käkade frukost, skrev lite mer på tentan, käkade lunch och drog sedan på soundcheck med kören. Vi hade nämnligen första konserten med resten av körerna i Gävle. Det var faktiskt helt okej, även fast det tog lite lång tid innan konserten väl började. Men kul var det. Hoppas att det blir lika roligt på internatet nästa helg! Efter konserten sen var det ju tänkt att jag och Joel skulle ut igen, men ingen av oss hade ork! Joel hade sin "värsta bakfylla någonsin". Haha säger jag bara! Nej, men jag köpte lite chips och dricka och drog dit på lite film i alla fall. Mysigt! Kom hem 01:45 i natt därifrån.

Och idag, söndag, har jag sovit till 11:00 och sedan bara suttit i sängen med datorn. Jag ska nog käka lite frulle nu, sen skriva klart det sista på tentan(om det går, har typ finslipet kvar). Ikväll blir det allmänt mys också. Kanske Lotta har kommit i ordning i lägenheten så att jag kan åka dit och kika? Eller så kanske jag läser lite extern, för det skulle behövas. Usch. Haha, aja... Nu ska jag sätta fart! PUSS! /K.

Postat av: annelie berg

Den värsta bakfyllan nånsin kommer först när man blir packad på en cider. Kroppen pallar lixom inte. Haha!

2011-10-09 @ 12:50:09
URL: http://recently.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0