Lördag 22 oktober 2011

Hallååå!
Här sitter jag, som vanligt, i min säng och ödslar tid på ingenting! Nej då, jag sitter och myser till Gavin DeGraw och en kopp jordgubbsté. Myyyyys!

Idag har jag i alla fall orkat mig ut på en powerwalk runt bolougnern. Sköönt! Solen värmde på bra runt Gavleån. Önskar dock att jag hade haft med mig kameran, men den kan man inte bära runt på om man ska powerwalka! Haha :) fina bilder hade det blivit i så fall!
Nej, men sen gick jag hem och duschade och åt lite frukost. Drog sedan ner till biblioteket för att leta efter lite böcker om konflikthantering och ledarskap. Tog en vända i city också och gjorde lite fynd! Två skjortor, en kjol, strumpbyxor och klänningen jag länge har suktat efter! Wihowiho! Hade med mig kameran på denna tur och det blev drygt 200 kort! Ojojojdå! Hihi :)

När jag kom hem gjorde jag lite mat och fick ett trevligt samtal av min gamla tränare. Jag ska visst få spela match nästa helg också! Hihi, busigt! Skönt att känna att de behöver en ibland :)

Nej, nu ska jag plöja några avsnitt av gossip girl! Puss! /K.





Jag har även funderat på en grej... Va fan har jag gjort med mitt liv som är intressant? INTE ETT DUGG. Vad har jag gjort hela livet? Gått i skolan. Vad fortsätter jag att göra? Gå i skolan!! Jag har suttit och kollat runt på en väns fotografier på fb nu, och hon har verkligen varit med om saker. Hon har varit till Australien och bott med sin pojkvän där, hon har varit till England och lullat runt, hon har varit till Sydafrika och fotograferat massa djur - otroligt fina bilder!
Jag vill också uppleva saker. Jag hör titt som tätt att folk i min omgivning åker och besöker olika länder på semester, åker på eurotrip eller jobbar som au-pair. När ska jag hinna med allt det där? Jag kommer inte ha någonting alls att berätta om som gammal. "Vad gjorde du i din barndom då? - Jag gick i skolan och sedan arbetade. Som man ska göra. Jag gjorde rätt för mig." Va fan är det för jävla barndom/ungdom?! Jag vill ut och resa! Jag vill på safari! Jag vill bo utomlands och vara tvungen att klara mig själv! Jag vill åka och se och uppleva saker! Varför har inte jag fått göra detta?! Usch, nu blev det lite klagomål här.... But maybe you see my piont?! Blääääää vilket tråååååååååååkigt liiiiiiiiv jag haaaaaaar!


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0