Fredag 14 oktober 2011

TJABBA! 
Idag har varit en långsam dag. Fast den har ändå gått fort. Vi träffades i alla fall som vanligt i skolan 08:00, och skulle börja jobba med praktikfallet. Dock var Joel sisodär 50min sen, men det var okej - han hade nämnligen listat ut en av de problem som vi hade igår. Vi jobbade sedan med praktikfallet till 12:00. Sen blev det en springlunch innan det var dags för föreläsning. Men det var ingen riktig föreläsning, utan vi skulle bara samlas och se hur det går med rapporterna på ledarskapen. Vi pluggade sedan igen på praktikfallet i ca 2h. Och nu har vi verkligen gjort ALLT RÄTT, men ändå stämmer det inte?!? Blää va trött jag blir. Jag ska sitta och kika lite på det där, och göra om allt från början, för att se vad som kan vara felet. Får se hur det går hahahahahaha. 
 
Jag är i alla fall skittrött! Jag har varit i skolan vid 08:00 två dagar i rad. Och det är blir ju inte bättre av att vi ska till Falun på körresa imorgon. Min bil åker 07:45 ifrån kyrkan. Usch. Just nu vill jag typ spy på skolan och på vinterkylan som har drabbat Gävle. Burr!

Nej nej, nu ska jag börja kolla på uppgifterna så att jag kan gå och sova tidigt! Kommer inte hinna uppdatera något imorgon, och kaaaanske på söndag. Beror på om jag åker hem till Avesta på kvällen eller inte. Vi får se helt enkelt!

PUSS! /K.

Postat av: Anna

Vad tävlade du i då? :o

2011-10-14 @ 21:35:52
URL: http://dancelikeme.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0