Måndag 14 november 2011

God afton :)
Idag har det varit en fullspäckad dag, minst sagt. Jag for iväg och hämtade min nya kära ägodel imorse, så nu står den i lådan bredvid mig ♥ Dock tror jag inte att jag kommer kunna fixa så mycket med den nu, då jag känner pressen ifrån skolan ikväll. Om jag pluggar på hårt ikväll och imorgon så kanske jag unnar mig lite "fritid" på onsdag mellan pluggningen och gör i ordning den. Hihi :)

I övrigt så har jag pluggat, varit på föreläsning i MF och på Pre-Kontaktia med Unga Aktiesparare idag. Jag har även hunnit dra till Willys för att fylla frysen och tömma plånkan. Hahah, men äta bör man - annars dör man! ;)

Jag har precis lagat matlåda tills imorgon och ätit min middag också. Ikväll fick det bli keso med grönt äpple, mums! Verkligen supergod kombination - pröva! (Naturell keso och Granny Smith-äpple)

Nu ska jag ta tag i MF och läsa lite, kommer dock ta lite tid eftersom litteraturen är på engelska men det är det värt! Känns skönt att få underhålla engelskan och lära sig lite nya fack-ord.

Men nu lär jag sätta igång om jag ska komma någon vart! Ha det bra :) Puss /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0