Fredag 26 augusti 2011

Hallå! Igår såg n0lleschemat ut såhär:

13:11 Skattjakt - Grattis till VADSLAGET(mitt lag) som vann hela skiten!
16:00 Vinbrännboll - asroligt!
19:11 Mellanfest på Westergrenska
21:11 Temafest: Rockparty på Nya Vall

Rockpartyt var asroligt! Hur kul som helst :) börjar verkligen komma in i gemenskapen nu! Har även fått ett OK från ÖF!!! Och tre signaturer! ;) Vet inte om jag ska ligga lågt ett tag och sedan försöka få fler signaturer senare (har man full bricka innan fredag river dem den så man får börja om). Tyvärr blev jag även utsatt för en Lambo på Rockpartyt - fy Gabriel, fy! - med en nästan ny Corona. Det gick ju bra i alla fall! Ingen mes här inte! tur att jag inte hade en drink!

Nu ska jag snart äta något, för att sedan dra iväg på n0llekamp på stan :) hoppas att det inte är allt för fysiska aktiviteter. Har lite träningsvärk i kroppen faktiskt xD Men men, nu blir det till att sätta lite fart :) woopwooop! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0