Måndag 18 oktober 2010

Hallå. Sitter och väntar på att få cykla ner på träningen. Orkar egentligen inte träna idag, men det är ju en frivillig träning! Tänkte att jag skulle ner och skjuta lite och eventuellt köra lite styrka. Att springa vette tusan om jag orkar. Sprang som ett djur igår och i lördags kändes det som! Och inte gjorde jag någon bra insats för det :(

Satt och broderade järnet på mode idag! Längtar tills mitt garn kommer så jag får sticka. Blir galen på broderiet. Usch. På Affärsjuridiken så gick vi bara igenom frågorna och på svenskan var det sedan prov. Gick väl sådär. Kunde nog ha gått bättre. Engelskalektionen var lätt idag. Ovanligt!

Efter skolan åkte jag hem till farmor och hjälpte henne lite. Fick fika och 100:- för det! Och nu sitter jag här.
Ska nog ta och göra lite spanska efter träningen, men jag vet liksom inte riktigt vad jag ska plugga på. Den enda jag kan göra är typ att lära mig glosor eller läsa och översätta texten. Hm.. Får se hur det blir med den!

Har förresten bestämt mig för vilken bok jag ska läsa som 1000 sidor-bok! :D

Peace Out! /K.


Postat av: annelie berg

1000 sidor är inte dåligt! vette tusan om jag skulle ge mej på de!

2010-10-18 @ 19:14:28
URL: http://annelieberg.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0