20 mars 2010

God dag.
Emelie har gjort mig beroende av Christmas Crunch! Inte roligt alls.

Idag har jag varit en sväng till farmor och farfar. Farmor ville ha lite hjälp med fötterna, sen bjöd de mig på våfflor och kaffe. Mumma! Och hon stöjder min klass, för hon köpte plastpåsar! :)

Annars har jag väl bara suttit frånför dator och trökat. Emelie kom hit ett litet tag också, men Patricia frågade om hon ville med på krogen. Hon ville dit så jag lät henne gå.

Om du har nå musik som är vettig så får du gärna skicka den!

/K.

"Nem hiszem, hogy úgy érzem, elég nagy. Mintha egy lyuk van bennem. És minden egyes alkalommal, amikor hallok valamit, hogy valaki megtalálta a szerelem rosszul érzem magam. Én is akarom ölelni valakit, ha nem mindig megy, ahogy kellene. Meg valakit, hogy tartsa kezét. Valaki, aki göndör az ágyban, amikor Ön alszik. Azt akarom, hogy azt a kis extra. Tudom, hogy ne tegyenek semmit holnap. Inkább csak maradjon otthon az ágyban egész nap, és hallgassa a szomorú zene. Én nem vagyok lelkes öt cent. De meg kell természetesen élőben is kap minden tanulmányaimat. Közismert tény, hogy a munka tesz engem abban a pillanatban. "



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0