Happyland

Jag har blivit lite brun i alla fall! Ska väl ligga och glassa lite mer imorgon innan flickorna kommer och fikar! Måste ju såklart städa av lite på altanen också, men om jag går upp vid 07:30 när Lotus kommer så ska det nog fixa sig snabbt! Ska väl bara spola av möblerna lite, låta de soltorka medans jag dammsuger där ute och torka av bordet :) Kanske kan jag vara en god "hemmafru" och ställa dig plastblommorna som ska dit. Just nu står de och tar plats i vardagsrummet. Blä. Kanske flyttar på plastlådan vi köpte också. Jag tycker inte att den står bra där den står at the moment.

Ikväll har jag planerat lite med Emelie. Trodde att Viktor och Therese också skulle komma, men nej. Vi blev ensamma där nere, men det gick bra ändå. Hoppas att vi får klättra lite i hierarkin hos CB och Wojje när vi gör det fast vi inte behöver. Vi klättrar nog hos Anders i alla fall! Efter att vi busat runt lite där nere så åkte vi till Roma med våran lös och åt kycklingsallad. MUMSIGT VÄRRE! :D

Imorgon blir det nog en liten promenad efter att flickorna har varit här. Vi ska fika och då kan man ju blir lite extra rund i midjemåttet ;) Känner redan hur jag börjar svälla p.g.a bullarna jag och Emelie fikade på i källarn. Blir nog lite hårtträning ikväll och köra andra passet övningar och så! Måste ju försöka få till liten figur till hösten innan Barcelona! Längtar som en jävel :D

Nej, nu ska jag ta och göra lite övningar och försöka svalka mig på något sätt. Är helt varm efter dagens solande! Hörs, puss! /K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0