Jävla Äckeln!

Nu jävla har bägaren runnit över!

Jag och pappa är på väg hem ifrån träningen och har precis lämnat av Erika när han frågar:
P: "Har du haft någon som knackat på sovrumsrutan?"
Jag svarar: "Nej, varför undrar du?"
P: "Jag såg att det var fotspår i snön på baksidan."
Vi kör så man kan se baksidan och mycket riktigt är det fotspår. Pappa säger att det verkar som om de slängt sig över häcken och gått in på gården och kastat sig ut igen.


Parantes:
-Innan träningen började så bytte jag om i mitt rum som vanligt, gick till badrummet och fixade håret medan äggen kokade. Och när jag kommer tillbaka och står i köket ser jag att det är två grabbar(är 99% säker på att det var killar) som slänger sig över häcken hos grannen, springer fram till fönstret, gör någonting, springer tillbaka ut till gatan och fortsätter gå mot Tempo. Jag funderar inte mer över det, viskar "Jävla ungjävlar" för mig själv och sätter mig på mitt rum igen.


När vi väl kommer hem efter träningen så går jag raka vägen till mitt rum, som har rullgardinen uppe och har haft det sedan ca 14:00 idag, och SÅ KLART ser jag att de har stått precis utanför mitt fönster. Kul tanke! När har de stått där? Va kan de ha sett? Vilka var det? Kul att jag har stått i mitt rum och bytt om till träningskläder med rullgardinen uppe och de kan ha stått i fönstret och kollat på!


Om jag bara visste vilka de var, skulle jag anmäla de till polisen för ofredande och olaga intrång! JÄVLA ÄCKELUNGAR! FY FAN SÄGER JAG BARA! VAD BESTÅR AVESTA AV FÖR FOLK?!?!?!??! NU TÄNKER JAG HA MIN RULLGARDIN NERE SÅ FORT DET BÖRJAR BLI MÖRKT. KUL ATT MAN INTE ENS KAN HA LITE ENSAMTID I SITT EGNA RUM!!! (Och jag som precis hade börjat få tillbaka växtligheten på mitt rum, mitt träd dör om jag har rullgardinen nere för mycket...)

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0