Fredag 9 april 2010

Halloj!
Jag sitter i källarn och jobbar atm. Snart får jag gå hem. Kl. 22:00. Måste räkna kassan också för jag har inte skrivit upp allt som kommit in ikväll. Drygt. Dvs att jag måste vara kvar till typ kvart över. Ska försöka gå lite tidigare. Mota bort barnen, för jag vill hem och sooooooooova!

Imorse gjorde jag misstaget att gå upp 06:30 och trodde att mor började jobba 07:00, när hon egentligen började 07:30. DRYGT! Så jag kände att det inte var någon mening med att jag gick och la mig igen. Jag är skapligt trött!
Har även varit och hämtat ut min kamera från Elgiganten idag! Allt gick på garantin! Skönt. Efter det åkte jag och pappa med farmor och farfar och kollade på lägenheten som de har köpt. Åsgatan 10 tror jag de ska bo på. Lägenheten var i alla fall asfin och nästan nyrenoverad. JAG skulle vilja flytta in där. Asnice.

Imorgon ska jag, eftersom jag inte har något annat att göra, ladda in alla kort till datorn från festen. Samt att jag ska ta kort på allt de som jag köpte i kupolen igår. Hoppas att ni blir lite intresserade nu och håller er kvar :) Kommer nog lägga in kort från klassfesten och från Idre också :)

Nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar. Hörs!

/K.


Postat av: frida naess

Jag vet :D <3

2010-04-10 @ 14:35:51
URL: http://naess.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0