ack ack ack

Hallöj. Jag sitter i skolan på min datalektion. Helt värdelöst. Efter den ska jag äta luch med Emmi (Y) och sen börjar mitt ival halv tre. Det kommer ju bli mindre kul att sitta i skolan tills dess. Baah. Hata.

I lördags var jag på maskerad med Emelie. Hon drog med mig dit och det ångrar jag inte! Jag har inte haft så kul på länge! Jag tror att jag kände nästan alla på festen. Oj oj oj, det var verkligen roligt! Men jag vet inte hur jag ska göra. Jag gjorde ett hemskt misstag. Jag ser denna någon varje dag i skolan också. Ack ack ack. Men jag klarar mig nog. Vi har pratat om det och jag hoppas att vi kan bli kompisar. Det var skönt att släppa loss lite. Höhö.

Idag när jag kommer hem ska jag plugga MaB. Jag har ju nationella prov i aulan i 4h 10min imorgon. Jag längtar inte. Det kommer gå asdåligt för mig. Jag tycker inte om matte. Jag suger verkligen på det. Men jag skulle försöka i alla fall sa Pär. Men han är dum i huvudet. Stackars Amanda som tycker om Pär så mycket. Aja, nu ska jag fortsätta och försöka klura ut vad jag ska göra åt ce. Adjö.

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0