avslutning, studenter och klassfest

KÄNN INGEN SORG FÖR MIG, GÖTEBORG!

Så lät det på klassfesten vi hade i fredags. Det var nice! Vi hade avslutning i torsdags och det var skönt. Schools out for the summer. På kvällen åkte jag till Erika och spenderade natten där. Dagen därpå, fredagen, åkte vi ner till stan och kollade på studenterna. Jag grät när jag såg Victor komma ut med kostym och studentmössa och allt!  Fyfan, lämna mig inte Victor!!!  Och om du flyttar måste du lova att hälsa på!

På kvällen blev det klassfest, och det var jättetrevligt! Vi hade roligt, vi åt, vi sjöng och umgicks. Vi måste ha fler klassfester! Lätt!!! Efter klassfesten gick vi ner på stan. Jag stod i regnet och dansade med flera personer, senare kom Budd och Malin, då hängde jag på dem och Krystian. Jag kom hem vid halv 2 och gick och la mig för att sova direkt.  

Lördagen blev en slappdag och jag var inne hela dagen. Det var skönt och behövligt.

Nu ska jag fortsätta kolla på film med mor min. Adjö!

/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0