Casper... Jesper och Jonathan.

Dagen har varit seg. Var tvungen att kliva upp halv 7 imorse och vänta på Casper. Men det gick bra. Vi kinesade till 12 ungefär sen var vi ut och gick.

K- Behöver jag någon jacka? Är det kallt ute?
M- Nej då, det behövs inte.

Hm.. Aja, jag kommer ut och hinner väl precis kommer ett till två kvarter bort ifrån huset när det börjar regna. Kul liksom. Jag fortsätter att gå och det blir ett uppehåll i ca 3 min. "Yes, inge regn!" tänker jag och knallar vidare och tänker att då kan man ju ta den långa biten ändå. Kommer fram till Dammen i skogsbo så börjar det nära på att ösregna. KUL! Där går jag i jeans och en tjocktröja. Ha.. ha... För övrigt har jag läst ut den 6e boken i byteserien. Nu funderar jag på att gå och handla något smaskigt att knapra på till kvällen.

Igår fick jag följa med PG till Alle, där det var någon slags grillkväll eller nått. De käkade, sen spelade vi brännboll, knäppte kort, gick tillbaka och kollade på film, kolla när PG nöter sönder Halo med Linus, Tobbe och Philp. Haha. Störda ungar.

Blir nog inge bio imon. Blir så lite tid med tanke på träningen och käka och sånt. En annan gång. Måste ringa sommarjobbet också. Btw, jag ska vara där jag var på prao förut! (Var bara där en dag förra gången, klassen jag skulle ha varit hos hade studiedag) Adjö.

/K.



Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0