Sista dagen.

Idag var det sista dagen på jobbet. Skönt, men ändå inte. Jag trivdes jättebra på Hattstugan! Verkligen, och jag ska nog söka dit nästa år också. Fast då har jag ju fyllt 18år, så då kanske jag får jobba som vikarie (:

Björn kikade förbi idag och fikade lite. Jag bakade citronsockerkaka med hallon i till jobbet, så gjorde jag en att ha hemma. Pappa och Olle tog med sig halva till Gränna i alla fall. Btw, ENSAM HEMMA I HELGEN! Så niiiice!
Men men, nu sitter jag och försöker komma på vad jag ska ha med mig mer till Erika. Björn skulle fixa några ärenden och sen skulle han hämta mig så får jag skjuts ut till Alsbo. (: Och är med Erika, så hon inte behöver känna sig så ensam (: Men nu ska jag dra. Auf Wiedersehen, farvel, paalam, au revoir, arrivederci, 再見, さようなら, ha det, do widzenia, до свидания, adiós, hej då, sbohem, viszontlátásra.


/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0