2015-03-03

Helgen har gått alldeles för fort och bestått av alldeles för mycket slöande. Visst är det skönt och behövligt att slappa på helgerna, men denna helg skulle jag ha tagit tag i livet mer. Men det är som det är och den enda som lider av det är jag. 
 
Igår så satt vi med uppsatsen och problematiseringen. Fick en del gjort. Gjorde även en dugga på eftermiddagen via blackboard. Vi satt fyra personer i ett grupprum så vi skulle få total tystnad. Alla klarade sig, vilket vad ganska skönt! Nu väntar jag med spänning på resultatet på hemtentan som vi gjorde. Hoppas verkligen att jag klarade den, men skulle inte bli förvånad om jag misslyckades. Jag kan verkligen inte skriva hemtentor, vilket stör mig något fruktansvärt. 
 
Bokningen för Absolut Gotland öppnade igår också! Totalt slut på platser snabbare än ljusets hastighet, vilket betydde att alla 77 GRISar inte kom med. Surt tycker jag. Vi fick chansen att boka själva idag, men vi var nog en del som struntade i det. Får hitta på något annat den helgen i stället. Hade dock varit roligt att få åka en sista gång. 
Men jag hänger inte läpp för det! Nu på fredag så åker jag till Jönköping och partajar! Ska bli grymt skönt att få träffa lite människor, samt att få komma iväg en stund. Känns som om man går runt i samma fotspår hela tiden nu i livet. Så det blir skönt med ett litet avbrott i vardagen. 
 
Pluggar även på en omtenta jag har nu på torsdag. Har tagit en lite paus nu för att skriva ett inlägg här och sträcka lite på mig. Blir så himla stel när jag bara sitter halvt nere i bordet och skriver och skriver och skriver. 
Men men, snart ska jag avsluta min paus och fortsätta. Det gäller att nöta på! Vi får se när jag kommer hem, har i alla fall bestämt mig att sitta här i bibbla tills den stänger(18:00). Får se om jag tar bussen hem då eller om jag stännar en timme till. Har med mig lite kvarg med müsli om jag skulle bli hungrig. 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0