Fredag 22 mars 2013

Här var det dammigt! Men jag har varken haft tid eller ork att skriva här den senaste tiden. Jobbiga händelser och mycket studier kan sätt stopp för mycket. 
Även nu är det mycket som är igång. Styrelsearbetet är i full fart och skolan tar död på mig. Jag har så mycket att göra att jag bara vill lägga mig i sängen och stirra in i väggen! Men jag kämpar på så gott jag kan. Det är väl det enda man kan göra. 
Redovisning idag, två tentor nästa vecka och en tenta veckan efter påsk. Blöööö, säger jag bara. 
Men över påsk tar jag med mig fyra fina vänner och åker ner till Göteborg. Ska bli så himla roligt, då vi har planerat resan sen i januari/februari! Längtar verkligen efter att få åka bort ett tag. 
Skulle gärna vilja hitta tiden att åka hem en sväng också, men det får bli sedan när nästa kurser börjar. 
Tatuerat mig har jag gjort också - supernöjd! Kommer verkligen åka tillbaka till samma studio igen när nästa gaddning ska på plats. 
Annars så går dagarna i sin vanliga takt. Det är bara att försöka hänga med för att få tid till att andas ut en stund.
Sådär, en liten uppdatering fick ni iaf :)
/K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0