Torsdag 3 januari 2013

Hallå! 
Det är nu ett nytt år med nya möjligheter. Den sista tiden av 2012 spenderade jag med fina vänner och underbart god mat. Jag har fått träffa min fina familj, fina vänner, min stora kärlek och haft massa mys med hemvändare! 
2012 var det bästa året hittills. 
Jag fick egen lägenhet. Jag fick nya bekantskaper som har blivit otroligt bra vänner. Jag har suttit som nollningsansvarig. Jag har varit med i projektgruppen för ekonomernas arbetsmarknadsdag på Högskolan i Gävle.  Jag åkte på Sjöslaget 2012. Tunntömningarna har varit awesome. Jag firade nyår med de bästa man kan tänka sig och bakishänget den 1 januari var episkt! 
 
Nu känner jag att 2013 ska bli mitt år. 
Jag ska tillbaka till den fysiska formen jag hade våren 2011. Jag ska satsa på studierna som aldrig förr. Jag har bestämt mig för att ta tag i tatueringarna som bara läggs till i min lista. Jag ska fokusera på att jag mår bra, oavsett hur mycket andra sliter och drar i mig. Jag sitter med i Gavlecons styrelse 2013. Jag SKA ha körkort innan sommaren är slut. Jag har fantastiska vänner att börja ett liv med. Allt kommer bli superbra! Jag känner det på mig. 
 


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0