Tisdag 8 januari 2013

Godkväll! 
Har spenderat gårdagen och dagen med statistik. Fattar fortfarande ingenting av PM-uppgiften vi ska skriva. Känns som om att det är hopplöst. Ska läsa lite i kompendiumet som läraren har lagt ut samt att jag ska läsa anteckningar tillhörande om vad vi ska göra. Förhoppningsvis fattar jag mer. Känns så himla tråkigt att försöka förstå något som känns lönlöst, men jag måste försöka i alla fall. Skriver ju trots allt uppgiften med en kompis så jag kan ju inte bara ge upp. Snart bör jag få en uppenbarelse om hur jag ska göra. 
 
Annars så rullar allting på som vanligt. Vardagen har kommit till rätta och min käraste bor fortfarande 75mil ifrån mig. Inte okej! Men det är bara att ta tag i allt. Hoppas på bättre tider snart! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0