Tisdag 1 maj 2012

God kväll omvärlden! Jag har nu spenderat min valborg på ett alldeles underbart vis. Började dagen med att hjälpa till på lunchsittningen på Nya Vall. Var rena turen att jag drog dit, de var verkligen i behov av hjälp då det hade blivit missförstånd med de som skulle hjälpa till. Jag drog sedan hem och tog en paus från alla fyllon, för att äta och sedan åka tillbaka för att jobba på BARacken. Det var surperroligt! Sedan blev det eftersläpp på Kåren och det var roligare än på länge! Fy tusan var det var roligt! :) Blev lite "firande" av den goda nyheten som jag fick i söndags! :) Iiih, kommer bli såå kul!
Idag har jag mestadels legat i sängen och varit trött som få. Blev kanske lite mycket igår, och jag skulle väl egentligen ha pluggat mycket mer än vad jag har gjort. Men jag lyckades få lite gjort i alla fall i slutet av kvällen. Ska verkligen sitta hela dagen i morgon. Ska försöka ta mig i väg till biblioteket vid 08, senast 08:30 och sedan sitta där till minst 18. Det måste bli pli på mig nu om jag ska klara tentan på fredag. Äh, det är väl bara att plugga det man kan för att sedan göra det bästa av situationen och sedan ta det där i från.
Men nu ska jag snart gå och sova, för att orka gå upp i tid i morgon.
Nu har ni fått en liten uppdatering i alla fall och hoppas att ni kanske har tålamod att vänta lite tills på fredag efter tentan, då det inte kommer bli så mycket annat än plugg just nu i livet. Till fredag blir det sova, äta och plugga. Haha kul liv! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0