time to say goodbye,

Det är väldigt svårt att säga hejdå till någon som man tycker väldigt mycket om. Jag anser att vi har haft mycket roligt under den här tiden, men det här var för bådas bästa. Jag hoppas att det inte kommer göra ont allt för länge. Jag vet att detta låter hårt, men jag tror att det kommer vara lättare för mig i det hela då jag tror att jag har funderat på detta mer än vad du har gjort. Jag tror att det inte är rätt tidpunkt i livet.
Jag hoppas att du en dag kan hitta någon som gör dig lycklig, någon som du kan lita på. Jag är inte denna någon just nu och det beklagar jag. Men jag måste få gå vidare. Förlåt. Jag önskar dig all lycka i framtiden.

Postat av: Pernilla

Honey?

Du vet att jag finns om du behöver mig <3

2012-05-30 @ 18:09:49
URL: http://pernillagladh.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0