Söndag 13 maj 2012

God morgon!
I helgen har jag i princip haft mycket att göra så därav dålig uppdatering.
I fredags var jag hem till en kompis och hängde på kvällen, sen drog jag till kåren för att kolla läget. Det var lite drag, men tror att det var många som prioriterar tunntömningarna senare i maj. Hittade i alla fall några knasbollar att hänga med och tydligen så blev det dans till kåren stängde. Helt okej kväll! Blev bjuden på efterfest också, så jag var väl hemma runt 04 kanske. Soc dock bort hela lördagen typ, haha.
I går, lördag, var jag sedan till J på kvällen för att äta lite tacogratäng med J, A, M, R och J. Mysigt! Jag har saknat de kvällarna! Jag drog hem runt tolvslaget kanske och har nu sovit en god natt. Denna dag bjuder på lite solsken, gym, tvätt och eventuellt lite plugg. Ska även försöka pumpa min boll och shoot some hoops på skolans plan idag, hihi så längesen! Men nu ska jag börja göra mig i ordning :) pusshej! /K.

Postat av: Pernilla

Åh, Asnajs design du har skaffat!:) Fiiiin!<3

2012-05-13 @ 11:17:07
URL: http://pernillagladh.blogg.se/

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0