Onsdag 2 maj 2012

God kväll! Dagen har i stort sett bara bestått av plugg. Jag satt i skolan från 08:30 till 18:20 och pluggade. Mitt huvud var verkligen mos när jag kom hem. Blä.
Tog mig en liten cykeltur med S för att leta upp gatan till en lägenhet som jag ska kika på i morgon! :) Hoppas verkligen att jag får den, för den är verkar superbra! Ligger inte så långt ifrån skolan heller, men den ligger längre ifrån skolan än där jag bor nu.
Har i kväll lyckats göra matlåda till i morgon i alla fall, samt hunnit äta kvällsmellis och kollat på the simpsons. Ska kolla klart på det här avsnittet, sen göra lite nytta! Blir till att göra i ordning inför kvällen, och sedan plugga lite mer innan det är sovdags. Kanske uppdaterar i morgon igen :) Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0