Fredag 4 maj 2012

God lunch! Sitter just nu i biblioteket och väntar ut tiden. Skrev väl klart tentan runt 11:30 och sen dess har jag suttit här. Jag har hunnit fått i mig kaffe och en kexchoklad, mums.
Jag tror att tentan gick helt okej. Dock känner att det inte gick så bra över lag då jag inte har pluggat så mycket på den, men det finns nog en liten gnutta hopp långt borta. Gjorde dock inte alla uppgifter, lämnade två stycket på del 3. Annars så svarade jag på allt. Baah, så skönt att få det ur huvudet nu! Bara dags att tagga till nya kursen. Denna gång läser vi finansiell analys. Har lite med börsen och aktier att göra, så ska försöka plugga mycket på det då jag tycker att det verkar vara svårt!
I dag åker jag ju hem till A-town, ska bli skönt att få slappna av lite. Ska dock försöka göra klart alla kurser som är till jobbet i sommar och sedan eventuellt försöka plugga lite körkort. Måste komma i gång med den skiten nu!

Lite övrigt över vad som har hänt senaste tiden:
- Jag fick betyget D i Mikroekonomisk Analys!
- Jag har blivit Överfodge till höstens n0llning!
- Jag har hjälpt till supermycket inom Gavlecon sista tiden
- Jag har varit på lägenhetsvisning i går och hoppas verkligen att jag får den lägenheten!
- Min gull är världens bästa
- Jag är mer bestämd än någongsin på att jag SKA ha körkort till augusti!

Puss! /K.

Postat av: annelie

Lycka till med körkortet!! Det kommer gå aaasbra. Du får tjata på pappa som bor lite närmare även :)

2012-05-06 @ 19:57:48
URL: http://recently.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0