Torsdag 22 mars 2012

God morgon!
Jag tog en liten sovmorgon idag och har fortfrande inte kommit upp ur sängen, hihi :)
Men jag kände att det verkligen behövdes, så jag unnar mig själv det. Såg att tentaresultatet på ekonomisk styrning hade kommit in på studentportalen - jag fick ett C! Jag är såååå himla glad! Jag kan verkligen släppa den kursen nu, känns som en sten lyfts ur min väska! AAAH, jag är så glad! :D

Igår hade vi utskottskickoff. Vi gick först och bowlade innan vi vandrade vidare till Westergrenska. Där blev det lekar, spel och pizza :) Efter det var vi några stycken som drog till BARacken för att chilla lite. Kom hem vid 01 någon gång :) Men kul var det!

Nä, nu måste jag ta tag i dagen! Ska nog dra till skolan för att plugga senare och jag behöver lite tid för att fixa några saker här hemma först! Sen är det även möte på NV i eftermiddag, kör ikväll och sedan hem till födelsedagsbarnet J! Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0