Tisdag 6 mars 2012

God morgon mina vänner!
Jag sitter redan i skolan för att påbörja dagens arbete av webbföreläsningen från i fredags samt att börja göra uppgifter. Måste även börja läsa i boken, men det är verkligen supersegt.
Eftersom jag inte orkade fixa webbföreläsningarna igår så måste jag göra dem idag. Tog tidig kväll och gick och la mig innan halv tio på kvällen. Superskönt att vakna utvilad på morgonen!
Dagen kommer bjuda på plugg och träning. Har dock inte bestämt mig om det blir gymmet eller om jag drar på en promenad i staden. Vi får se vad jag känner för helt enkelt :) Kanske ska försöka fixa min cykel också. Måste kolla upp det där snarast. Vill börja cykla igen!
Hoppas att ni får en superbra dag :) Puss! /K.
bjuder på en gammal bild ifrån Coffeelounge :)


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0