Söndag 18 mars 2012

God kväll!
Hann inte uppdatera igår, då jag vaknade - bakis som aldrig förr - och tog mig till tåget för att åka hem till kära A-town. Har haft en trevlig vistelse där då jag har hunnit med kvalitétstid för de viktigaste personerna i livet. Dock saknar jag dig så det är obeskrivligt. Känns jobbigt att veta att du kommer vara mycket upptagen de närmaste veckorna. Extremt jobbigt. Men jag får väl ta dagen som den kommer. Det finns ju telefoner nu för tiden, så vi kan ju höras av i alla fall.
Jag har bara gått runt och myst när jag har varit hemma, så har inte gjort så mycket speciellt. Jag gjorde det jag hade som mål i alla fall: sy på mina bytta OVEdelar. Nu sitter jag hemma och har precis ätit en kvällsmacka och druckit en kopp té. Jag ska ta och krypa ner i sängen tidigt ikväll och läsa lite i mikroanalysen för att förbereda inför föreläsningen i morgon. Känns som om det kommer bli en lång dag i morgon också då det är dags att börja tentaplugga. Men det kommer blir skönt på ett sätt, då har jag något annat att tänka på då du är upptagen. Bra på ett dåligt sätt. Anywho, nu ska jag börja så jag kan krypa ner i sängen. Längtar tills jag får slå igen ögonen. Puss! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0