Söndag 11 mars 2012

God förmiddag!
Förlåt för den dåliga uppdateringen som har varit, men jag har varken haft tid eller ork.
I fredags var jag ut med lite trevliga brudar på Kåren - superkul! Dock var det en liten tråkig händelse i slutet, men jag tar den med en klackspark. Ibland finns det idioter som förstör. Haha :) Igår morse var hemskt btw, tror inte att jag har mått så dåligt på länge. Usch fy och blä. Men jag klarade mig igenom dagen och gick på stämrep kl. 13:50 för att sedan dra hem och fixa mig för att dra på Mello-för-fest hos S. Myys var det! Sedan blev det utgång på NV, W's födelsedagsfest, och sen drog vi ner på stan en svängen. Kul kul kul :)
Idag mår jag väldigt bra faktiskt(peppar peppar ta i trä!) och känner mig utvilad. Ska snart pallra mig upp och ta tag i dagen, men måste ha lite frukost och kaffe först. Funderar på om jag ska ta mig en långprommis och bara njuta lite!
Nä, nu ska jag kika runt på lite lägenheter! Om det är någon som har en etta eller tvåa som de vill hyra ut i Gävle så kan ni väl höra av er? ;) PUSS! /K.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0