Onsdag 7 mars 2012

God morgon! Sitter just nu och äter en mumsig havregrynsgrötfrukost! Kaffet är också med såklart :) Jag orkade mig inte upp på någon morgonpromenad idag, tror jag inte är skapt för att klara av det kl 6 på morgonen.
Träningsvärken har i alla fall infunnit sig! Skönt, känns att man har börjat träna igen :) Från att ha tränat minst 3ggr/veckan i ca 1år, till att inte träna allt i 6 månader, så är det skönt att komma igång igen :D Ska bara försöka hålla i det här nu, men jag tror jag klarar det faktiskt :)
I dag kommer jag satsa på att plugga ikapp lite samt ha vilodag. Kanske går ut och går en liten längre promenad för att rensa huvudet, men inte mer träning. Måste börja göra lite uppgifter och läsa i boken. Har ju en dela att göra! Känns skönt att jag nu bara har ett ämne att fokusera på igen. :) /K.
Dagens frukost: Havregrynsgröt, mjölk och tinade jordgubbar, hallon och blåbär :)


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0