Onsdag 21 mars 2012

God morgon!
Har trevat i väg till skolan och var där i ca 2h, knappt! Den föreläsningen tog ju inte lång tid i alla fall!
Drog hem efter den, så nu har jag ätit lunch och ska börja plugga igen. Tar dock lite tid att komma i gång, men ska ta mig i kragen. Börjar dra ihop sig för tenta nu. 9 dagar kvar!
Lämnade äntligen in min cykel på en verkstad igår btw, ska bli så skönt att kunna cykla igen! Ska hämta den senare idag :) Tänkte att jag skulle hämta den innan utskottskickoffen! Ska bli så himla roligt :) Blir bowling och pizza, gratis! Muuumms!
Nä, nu ska jag börja plugga så jag får något gjort idag! Puusshej! :) /K.
Han var allt, han var sin. Han var den vackraste person jag hade träffat någonsin.
Bli kvar här med mig, bli kvar här med mig.
Ta min hand, jag följer dig - vi ska åt samma håll.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0