20:38, 2012-03-26

Har precis haft ett mycket trevligt och efterlängtat samtal med A(Känn dig träffad! ;)), gud så jag saknar henne! Var allt för längesen vi sågs nu.
Annars så har jag hunnit i väg till gymmet och sprungit i 30 min, kom ungefär 4,2 km lite drygt. Pallade inte vara kvar för att lyfta skrot, så jag drog hem direkt efter det.
Egentligen hade jag tänkt plugga nu, men vette fan om jag orkar. Kanske går och lägger mig och drar till skolan tidigare i morgon i stället. Känns som en bättre strategi. Men komigen, sova nu? Klockan är inte ens 21? Baah, jag börjar bli gammal -.-
Anywho, känns nästan som om jag skulle behöva lägga mig och sova nu. Min hjärna har typ blivit överbelastad med studier och allmänna tankar det senaste dygnet. Jag hatar att sväva i ovisshet. Ett svar är allt jag behöver, och jag hoppas att det är ett positivt svar.
Nä, nu blir det faktiskt sängen. Ska lägga mig och läsa lite i en annan bok i stället, hålla tankarna i styr ett tag. Puss på er! /K.

Postat av: annelie berg

Hahahaha "A" ! Jaa det vet jag vem det är i alla fall ;) Tack själv vännen! Ha det så roligt med J, K, Z, Å, Ä, Ö nu haha!!

2012-03-27 @ 08:47:23
URL: http://recently.se

Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0