Tisdag 24 januari 2012

God morgon fina änglar! Denna vecka kommer det tyvärr inte bli så mycket bloggande, då vårn0llningen har börjat! Jag ska försöka ta lite kort för att sedan lägga ut här så ni får se hur galet det är! Jag uppmuntrar verkligen alla till att börja plugga på högskolor/universitet och gå med i en studentförening! Jag har aldrig haft så roligt under min skoltid som jag har just nu. Sjuuuuukt!
Igår i alla fall så var det kidnappning och sedan övrig information. Hihi, va roligt det var med kidnappning! Sen fick de lite ledig tid innan det var förfest och sedan NV-kväll. Jag jobbade i baren på Nv igår, så det var nyktert tillstånd för mig! Men huuuur kul var det inte att jobba i baren? JAG ÄLSKART! Hur kul som helst! Dock var det lite svårt att höra vad folk sa då och då men det kan man leva med :) För att vara första gången så gick det superbra också :)
Idag är det stadsvandring och sedan NV ikväll igen. Vet dock inte om jag ska vara med på stadsvandringen eller om jag ska gå på övningstillfället vi har med den nya kursen idag.. Hm.. Jag ska i alla fall gå på föreläsning imorgon, känns som om det behövs. Jag vill känna mig lite duktig i alla fall. Och då är föreläsningen dessutom mellan 10:15-13:00, så jag missar bara drygt en timme av n0llningen på eftermiddagen. Jag tror inte att de gör speciellt mycket :) Men men, nu ska jag äta min frukost och sedan börja höra av mig till folk för att se hur dagen ser ut. Vi hörs så snart jag kan! :) Puuss! /K.
Min frukost idag; ett glad juice, en kopp té och tre mjukmackor med ost. Muums!
(Har självklart hunnit med den obligatoriska koppen med kaffe!)


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0