Rörlig kostnad per enhet och Säkerhetsmarginal

Förlåt, men måste få skriva av mig lite. Det är väl det som bloggen är till för? Ni får helt enkelt stå ut!

Ibland undrar jag vad jag gör för fel? Jag visat alltid min bästa sida och ändå blir utfallet så fel? Jag förstår inte!
Jag vill veta vad jag gör fel, eller annorlunda, så jag kan ändra på det och var på topp.
Det som jag saknar allra mest just nu, är en karl. En karl som finns där när jag kommer hem. Någon jag kan laga mat till, någon som jag kan överraska med presenter. Någon att krypa tätt intill när allting är som sämst och ändå känna en trygghet. Någon som frågar hur dagen har varit när jag kliver in genom dörren, någon som vet att allting inte är okej även fast jag säger så. Jag vet att det sägs att "Ensam är stark", men så är inte fallet denna gång. Det går inte en natt utan att jag drömmer mig bort till en annan verkligenhet som är så mycket bättre. Att ensamheten i lägenheten är enorm hjälper heller inte så mycket. Jag behöver någon, jag behöver dig. Du som finns där ute och är menad för mig. Jag behöver dig.
Det var senast idag på lunchen som jag satt och reflekterade över mitt nya liv. Vad gör jag om dagarna? Jag går till skolan. Jag sitter hemma ensam. Jag har inget liv. Även fast min vardag känns förnyad och helt underbar i och med stadsbyte, känner jag att jag ändå är samma tråkiga person. Jag har träffat mycket trevliga människor på bara 6 månader här, men dessa fyller ändå inte hålet som jag har. Jag behöver vägledning. Hjälp mig att fylla hålet.


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0