Måndag 9 januari 2012

God lunch mina vänner :)
Jag har tyvärr inte orkat blogga under helgen och ännu mindre orkat lägga in alla bilder på datorn. Jag vet att det kommer bli uppskjutet, precis som allt annat, men så får det bli! Just nu har jag två intensiva tentaveckor framför mig så tiden kommer gå åt till att plugga. Jag har redan börjat bra och varit i skolan från 08:15. Dagen är ju dock inte slut än, så mycket hinns fortfarande med! Jag känner mig duktig i alla fall :) Jag kommer antagigen bli kvar till ca 16:00-17:00. Jag har redan hunnit mycket för att vara mig, enligt mig själv, och mer kommer jag hinna! Jag måste ju dock lära mig allting, och det är väl det som kommer ta tid sen. Men nu ska jag fokusera på lite fler uppgifter efter en god lunch :) Good day! /K.
muuuuuums!


Kommentera:


Kom ihåg mig?







RSS 2.0